
Gyakran Ismételt
Kérdések (GYIK)
Mikor használhatom a csomagmegőrzőt?
A Locky csomagmegőrző a hét minden napján, folyamatosan, 24 órában, non-stop, teljesen automata módon üzemel.
Hogyan fizetek a csomagmegőrző szolgáltatásért?
A terminál utasításait követve, a csomagod elhelyezésekor bankkártyával tudsz fizetni. Előre foglaláskor illetve telefonos helyszíni foglaláskor online módon történik a fizetés.
Az árat befolyásolja a csomagméret?
Az ár a kiválasztott locker méretétől függően változik. Részletekért nézd meg az Ártáblázatot.
Mi történik, ha a lefoglalt (kifizetett) időn belül nem érek vissza a csomagomért?
Semmi gond, amikor visszaérsz, a túlőrzési díj kifizetése után hozzáférsz a csomagodhoz.
Lefoglaltam a szolgáltatást, de még sincs szükségem rá. Kérhetek visszatérítést?
A lefoglaláskor kifizetett díjat sajnos nem áll módunkban visszatéríteni.
Mit tegyek, ha a PIN kódom nyitáskor nem működik?
Semmi gond, hívd a csomagmegőrzőn feltüntetett telefonszámot és kollégánk segít.
Van méretkorlát?
Igen, a Locky csomagmegőrzőben elhelyezhető legnagyobb méret: 88 cm x 60 cm x 36 cm.